Bár közel sem közismert tény, de a 323 F sem maradt ki az autósport világából. Míg a háromajtós 323-al a raliban indult a Mazda, addig az F-et a brit túraautó-bajnokságban (BTCC – Biritsh Touring Car Campionship) vetették be az 1992-es szezonban, az újonc Patrick Wattsal a volán mögött. A Shell Mazda Racing Team név alatt futó csapat fekete, mindössze 950 kilogramm súlyú autójába a Neil Brown Engineering által épített kétliteres, turbós 260 lóerős motor került. Sajnos a kezdő pilóta és a szintén kezdő csapat nem tudta felvenni a versenyt a mezőnyt uraló, sok-sok éves tapasztalattal rendelkező BMW, Vauxhall és Toyota csapatokkal, és csak közepes eredményeket tudtak elérni. A bajnokságot Patrick Watts a 33 versenyző közül a 18. helyen zárta, és az évadban a legjobb eredménye egy ötödik helyezés volt.
1993-ban a Mazda gyári csapata a Xedos-6-osra váltott, de az új autóval se tudtak komoly eredményeket elérni. Ugyanebben a szezonban Ian Cantwell tovább versenyzett a 323 F-el, függetlenül a gyári csapattól. Az 1994-es szezonnak két új pilótával vágtak neki (David Leslie és Matt Neal), de mivel a sikerek ezúttal is elmaradtak a Mazda kiszállt a bajnokságból.